Ervaringen van bruidsparen

Roy & Rianne

Vanaf het eerste moment voelden we gelijk een leuke en gezellige klik met elkaar. Na een gezellig gesprek en mailcontact besloten we jou als fotografe te nemen om onze dag vast te leggen. Over deze keuze hebben wij toen en nu nog steeds geen moment getwijfeld. Je gaf ons tijdens de momenten vooraf en op de dag zelf veel vertrouwen en gezelligheid. Niks was te gek, alles legde je vast op camera. En als kers op de taart waren wij heel erg tevreden met de service die je na onze dag nog gaf, goed en snel!

Wij zijn ontzettend blij met de foto's en het enorm mooie album. Met trots kunnen wij vertellen dat jij dit voor ons gemaakt hebt. Nogmaals bedankt!

Erik & Dianne

Op vrijdag 8 september 2017 zijn wij getrouwd. Dit was een van de meest regenachtige dagen van september. Ondanks deze regen hebben we een fantastische dag gehad. Dit mede dankzij onze fotograaf Marije. We hadden als plan B een binnenlocatie geregeld. Marije heeft hier mooie, afwisselende foto's gemaakt. Ook konden we tijdens de reportage nog even naar buiten, waardoor we veel verschillende foto's hebben ontvangen. We zijn erg blij dat we voor Hooijer Fotografie gekozen hebben. Marije was op een prettige manier aanwezig op onze bruiloft. Ze nam veel foto's van spontane momenten en heeft het verhaal in ons trouwalbum ontzettend mooi vastgelegd. Kortom; we kunnen Hooijer Fotografie zeker aanraden!

Jaap & Lideweij

We hebben erg genoten van onze trouwdag en Marije heeft daar hard aan meegeholpen. De voorbereidende gesprekjes waren al leuk en gezellig, om alvast in de sfeer van de trouwdag te komen :) Op de trouwdag zelf was Marije er bij van 's morgens vroeg tot en met de bruidstaart, het foto's maken was heel relaxed.De foto's zijn echt in één woord prachtig geworden. Aan wie we het album ook laten zien, iedereen zegt dat de foto's zo mooi en zo scherp zijn. Het album zelf is ook echt prachtig, en het leuke was dat we er zelf nog het één en ander aan aan konden passen voordat Marije het naar de drukker deed. Zo was het echt ons album geworden. We kunnen deze fotografe aan iedereen aanraden!

Willen jullie je ervaring met mij als fotografe ook delen? Graag! Mail dan naar info@hooijerfotografie.nl en ik plaats jullie review erbij.